Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3148
Title: ПОЗИЦИОНИРОВАНИЕ ТОВАРОВ НА РЫНКЕ
Authors: Проголаева Е. В.
Keywords: позиционирование
сегментация
критерии сегментации
целевая аудитория
стратегии позиционирования
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Проголаева Е.В. Позиционирование товаров на рынке / Е.В. Проголаева // Управління розвитком. - 2013. - №4. - С. 15 - 16
Abstract: Рассмотрено понятие "позиционирование", особенности позиционирования товаров и основные ошибки, допускаемые при осуществлении этого процесса на предприятии. Определена непосредственная связь между процессами сегментирования и позиционирования на предприятии.
Розглянуто поняття "позиціонування", його особливості та основні помилки, які можливі при здійс-ненні цього процесу на підприємстві. Визначено безпосередній взаємозв’язок між процесами сегментування та позиціонування на підприємстві.
The article analyses the "positioning" concept, the features and the main mistakes of this process at an enterprise. Also it defines the connection of the processes of segmentation and positioning in the company.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3148
Appears in Collections:№4



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.