Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2910
Назва: ЗБУТОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА:ОСНОВНІ СКЛАДОВІ У РИНКОВИХ УМОВАХ
Автори: Білоус С. С.
Теми: збутова політика
критерії збуту
канали збуту
стратегії охоплення ринку
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Білоус С.С. Збутова політика підприємства:основні складові у ринкових умовах / С.С. Білоус // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 40 - 42
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти сутності та підходів щодо організації збутової діяльності підприємства, наведено критерії організації структури збуту, переваги і недоліки стратегій охоплення ринку.
Рассмотрены теоретические аспекты сущности и подходов к организации сбытовой деятельности предприятия, приведены критерии организации структуры сбыта, преимущества и недостатки стратегий охвата рынка.
This article describes the theoretical aspects of the essence and approaches to organi¬zing the enterprise sales activitiy, the criteria of organization’s sales structure, the advantages and disadvantages of market coverade strategies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2910
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.