Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Назва: Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»
Автори: Веретенникова А. Б.
Каф’ян В. А.
Теми: маркетинг
електронний маркетинг
інтернет
маркетингова діяльність
діджиталізація
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Веретенникова А. Б. Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг» // А. Б. Веретенникова, В. А. Каф’ян / Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 193-196.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати аналізу визначення електронний маркетинг та запропоновано власне тлумачення. Розкрито особливості розуміння как процесу та явища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веретенникова, Кафьян.pdf582,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.