Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВеретенникова А. Б.-
dc.contributor.authorКаф’ян В. А.-
dc.date.accessioned2023-01-13T12:56:18Z-
dc.date.available2023-01-13T12:56:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВеретенникова А. Б. Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг» // А. Б. Веретенникова, В. А. Каф’ян / Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 193-196.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626-
dc.description.abstractНаведено результати аналізу визначення електронний маркетинг та запропоновано власне тлумачення. Розкрито особливості розуміння как процесу та явища.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectелектронний маркетингru_RU
dc.subjectінтернетru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectдіджиталізаціяru_RU
dc.titleАналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Веретенникова, Кафьян.pdf582,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.