Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Title: Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»
Authors: Веретенникова А. Б.
Каф’ян В. А.
Keywords: маркетинг
електронний маркетинг
інтернет
маркетингова діяльність
діджиталізація
Issue Date: 2022
Citation: Веретенникова А. Б. Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг» // А. Б. Веретенникова, В. А. Каф’ян / Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 193-196.
Abstract: Наведено результати аналізу визначення електронний маркетинг та запропоновано власне тлумачення. Розкрито особливості розуміння как процесу та явища.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Веретенникова, Кафьян.pdf582,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.