Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Название: Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»
Авторы: Веретенникова А. Б.
Каф’ян В. А.
Ключевые слова: маркетинг
електронний маркетинг
інтернет
маркетингова діяльність
діджиталізація
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Веретенникова А. Б. Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг» // А. Б. Веретенникова, В. А. Каф’ян / Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 193-196.
Краткий осмотр (реферат): Наведено результати аналізу визначення електронний маркетинг та запропоновано власне тлумачення. Розкрито особливості розуміння как процесу та явища.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28626
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Веретенникова, Кафьян.pdf582,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.