Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Назва: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Автори: Зима О. Г.
Голуб М. О.
Теми: реклама
рекламна діяльність
PR-діяльність
медіапростір
спеціальні події
медіакомунікації
виробник реклами
рекламодавець
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. Г. Зима, М. О. Голуб; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (422 КБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. — 31 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано систематизований і логічно структурований матеріал, що стосується вимог до написання курсової роботи з навчальної дисципліни. Розроблено систему рекомендованих планів за темами курсових робіт. Запропоновано алгоритм їхнього виконання. Наведено критерії оцінювання роботи. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" всіх форм навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Зима О Г, Голуб М О.pdf699,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.