Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Title: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Authors: Зима О. Г.
Голуб М. О.
Keywords: реклама
рекламна діяльність
PR-діяльність
медіапростір
спеціальні події
медіакомунікації
виробник реклами
рекламодавець
Issue Date: 2018
Citation: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. Г. Зима, М. О. Голуб; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (422 КБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. — 31 с. — Загол. з титул. екрану.
Abstract: Подано систематизований і логічно структурований матеріал, що стосується вимог до написання курсової роботи з навчальної дисципліни. Розроблено систему рекомендованих планів за темами курсових робіт. Запропоновано алгоритм їхнього виконання. Наведено критерії оцінювання роботи. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" всіх форм навчання.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Appears in Collections:Методичні матеріали (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018-Зима О Г, Голуб М О.pdf699,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.