Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Название: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Зима О. Г.
Голуб М. О.
Ключевые слова: реклама
рекламна діяльність
PR-діяльність
медіапростір
спеціальні події
медіакомунікації
виробник реклами
рекламодавець
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Теорія і практика рекламної та PR-діяльності. Методичні рекомендації до виконання курсових робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. Г. Зима, М. О. Голуб; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (422 КБ).  — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. — 31 с. — Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано систематизований і логічно структурований матеріал, що стосується вимог до написання курсової роботи з навчальної дисципліни. Розроблено систему рекомендованих планів за темами курсових робіт. Запропоновано алгоритм їхнього виконання. Наведено критерії оцінювання роботи. Рекомендовано для студентів спеціальності 061 "Журналістика" всіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27999
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018-Зима О Г, Голуб М О.pdf699,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.