Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454
Назва: Розвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політики
Автори: Смоляк В. А.
Теми: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Смоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політики / В. А. Смоляк // Економіка. Фінанси. Право. ‒ 2020. ‒ № 12/4. ‒ С. 22-24. https://doi.org/10.37634/efp.2020.12(4)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню актуальних питань розвитку менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній України. На ринку страхових послуг України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації суспільних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
смоляк_стат_я_2020.pdf723,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.