Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454
Title: Розвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політики
Authors: Смоляк В. А.
Keywords: страхування
страхова компанія
маркетингова політика страховика
конкурентоспроможність страхової компанії
Issue Date: 2020
Citation: Смоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політики / В. А. Смоляк // Економіка. Фінанси. Право. ‒ 2020. ‒ № 12/4. ‒ С. 22-24. https://doi.org/10.37634/efp.2020.12(4)
Abstract: Стаття присвячена висвітленню актуальних питань розвитку менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній України. На ринку страхових послуг України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації суспільних відносин.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454
Appears in Collections:Статті (МСіФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
смоляк_стат_я_2020.pdf723,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.