Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСмоляк В. А.-
dc.date.accessioned2021-06-15T08:06:58Z-
dc.date.available2021-06-15T08:06:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСмоляк В. А. Розвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політики / В. А. Смоляк // Економіка. Фінанси. Право. ‒ 2020. ‒ № 12/4. ‒ С. 22-24. https://doi.org/10.37634/efp.2020.12(4)ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25454-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню актуальних питань розвитку менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній України. На ринку страхових послуг України відбувається посилення конкуренції, що призводить до скорочення кількості страхових компаній. Встановлено кореляційний зв’язок між витратами на маркетинг та обсягом чистих зароблених страхових премій. Виявлено основні маркетингові інструменти, що посилюють конкурентні переваги страхових компаній у сучасних умовах діджиталізації суспільних відносин.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстрахуванняru_RU
dc.subjectстрахова компаніяru_RU
dc.subjectмаркетингова політика страховикаru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність страхової компаніїru_RU
dc.titleРозвиток менеджменту конкурентоспроможності страхових компаній в контексті їх маркетингової політикиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
смоляк_стат_я_2020.pdf723,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.