Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1793
Назва: СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Маланухо С. В.
Теми: система стимулювання
відділ маркетингу
шкала преміювання
компетентності
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Маланухо С.В. Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств / С.В. Маланухо // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 59 - 61
Короткий огляд (реферат): Запропоновано пов'язати систему стимулювання працівників відділу збуту промислових підприємств з посадовими компетентностями, якими вони повинні володіти. Оцінено відповідність кожного працівника встановленим вимогам на основі кваліфікаційних іспитів.
Предложено связать систему стимулирования работников отдела сбыта промышленных предприятий с должностными компетентностями, которыми они должны владеть. Оценено соответствие каждого работника установленным требованиям на основе квалификационных испытаний.
The system of stimulating the employees of sales department of industrial enterprises is proposed to connect with the job competencies they should possess. On the basis of qualification testing each employee is evaluated according to specified requirements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Розташовується у зібраннях:№16



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.