Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1793
Title: СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ВІДДІЛУ МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Маланухо С. В.
Keywords: система стимулювання
відділ маркетингу
шкала преміювання
компетентності
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Маланухо С.В. Система стимулювання працівників відділу маркетингу промислових підприємств / С.В. Маланухо // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 59 - 61
Abstract: Запропоновано пов'язати систему стимулювання працівників відділу збуту промислових підприємств з посадовими компетентностями, якими вони повинні володіти. Оцінено відповідність кожного працівника встановленим вимогам на основі кваліфікаційних іспитів.
Предложено связать систему стимулирования работников отдела сбыта промышленных предприятий с должностными компетентностями, которыми они должны владеть. Оценено соответствие каждого работника установленным требованиям на основе квалификационных испытаний.
The system of stimulating the employees of sales department of industrial enterprises is proposed to connect with the job competencies they should possess. On the basis of qualification testing each employee is evaluated according to specified requirements.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1793
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.