Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/17794
Назва: Some peculiarities of e-commerce
Автори: Borokh A. Y.
Теми: e-commerce
traditional commerce
retail and sales strategy
categories of e-commerce
online store
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Borokh A. Some peculiarities of e-commerce. // Матеріали V міжнародної науково-практичної конф. студентів та молодих вчених «Наукові розробки: перспективи 21 сторіччя». – Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2017. – с. 64 – 67.
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the importance of e-commerce for today’s business. It is considered the definition of the term “e-commerce” as well as its peculiarities. The article describes some differences between e-commerce and traditional commerce.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17794
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борох А..pdf315,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.