Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1739
Назва: ВИБІР РЕКЛАМОНОСІЇВ ПРИ СКЛАДАННІ МЕДІАПЛАНУ
Автори: Страшкова А. К.
Теми: рекламоносії
медіапланування
реклама
засоби масової інформації
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Страшкова А.К. Вибір рекламоносіїв при складанні медіаплану / А.К. Страшкова // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 19 - 21
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні види рекламоносіїв, які обираються при розробці медіаплану, правильний вибір яких допоможе досягти найкращого результату у рекламній кампанії.
Рассмотрены основные виды рекламоносителей, которые избираются при разработке медиаплана, правильный выбор которых поможет добиться наилучшего результата в рекламной кампании.
This article is about the main types of advertising media chosen while developing the media plan, the right choice of which will help to achieve the best results in the advertising campaign.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1739
Розташовується у зібраннях:№16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страшкова А.К. Вибір рекламоносіїв при складанні медіаплану.pdf380,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.