Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1739
Title: ВИБІР РЕКЛАМОНОСІЇВ ПРИ СКЛАДАННІ МЕДІАПЛАНУ
Authors: Страшкова А. К.
Keywords: рекламоносії
медіапланування
реклама
засоби масової інформації
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Страшкова А.К. Вибір рекламоносіїв при складанні медіаплану / А.К. Страшкова // Управління розвитком. - 2012. - №16. - с. 19 - 21
Abstract: Розглянуто основні види рекламоносіїв, які обираються при розробці медіаплану, правильний вибір яких допоможе досягти найкращого результату у рекламній кампанії.
Рассмотрены основные виды рекламоносителей, которые избираются при разработке медиаплана, правильный выбор которых поможет добиться наилучшего результата в рекламной кампании.
This article is about the main types of advertising media chosen while developing the media plan, the right choice of which will help to achieve the best results in the advertising campaign.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1739
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.