Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16925
Title: Роль маркетинга в корпоративном управлении
Other Titles: Роль маркетингу в корпоративному управлінні
The role of marketing in corporate governance
Authors: Великая Е. Ю.
Велика О. Ю.
Velikaya О. Y.
Keywords: корпоративное управление
корпоративный маркетинг
маркетинговые коммуникации
корпоративный сайт
аутсайдерская модель
корпоративне управління
корпоративний маркетинг
маркетингові комунікації
корпоративний сайт
аутсайдерська модель
corporate governance
corporate marketing
marketing communications
corporate website
outsider model
Issue Date: 2017
Citation: Великая Е. Ю. Роль маркетинга в корпоративном управлении / Е. Ю. Великая. / Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матер. міжнар. наук.-практ. конф., 30-31 бер. 2017 р. : тези допов. — Х.: Видавець ФОП Панов А. М., 2017. — С. 171-173
Abstract: Рассматривается роль маркетинга в корпоративном управлении и особенности корпоративного маркетинга. Обоснована необходимость использования корпоративного сайта как основного средства коммуникации не только с клиентами, но и с владельцами компании.
Розглядається роль маркетингу в корпоративному управлінні і особливості корпоративного маркетингу. Обґрунтовано необхідність використання корпоративного сайту як основного засобу комунікації не тільки з клієнтами, але і з власниками компанії.
Тhe role of marketing in corporate governance and the features of corporate marketing are examined. The necessity of using a corporate site as the main means of communication not only with customers but also with the owners of the company is grounded.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16925
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тезисы Великая.pdf257,85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.