Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16537
Назва: Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами
Автори: Рябова З. В.
Теми: маркетингове управління
закономірності
принципи
соціально-педагогічна система
конкурентоспроможність навчального
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Рябова З. В. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. В. Рябова // Післядипломна освіта в Україні. – 2017 - № 1 – с. 46-50.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується перелік та надається характеристика закономірностям та принципам маркетингового управління соціально-педагогічними системами. Розкриваються особливості маркетингового управління як технології, що забезпечує конкурентоспроможність навчального закладу в нестабільних умовах сьогодення
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16537
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Рябова_3 (1) (1).pdf429,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.