Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16537
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРябова З. В.-
dc.date.accessioned2017-06-09T07:49:21Z-
dc.date.available2017-06-09T07:49:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРябова З. В. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. В. Рябова // Післядипломна освіта в Україні. – 2017 - № 1 – с. 46-50.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16537-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується перелік та надається характеристика закономірностям та принципам маркетингового управління соціально-педагогічними системами. Розкриваються особливості маркетингового управління як технології, що забезпечує конкурентоспроможність навчального закладу в нестабільних умовах сьогоденняen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectзакономірностіen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectсоціально-педагогічна системаen_US
dc.subjectконкурентоспроможність навчальногоen_US
dc.titleЗакономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системамиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Статья_Рябова_3 (1) (1).pdf429,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.