Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16537
Title: Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами
Authors: Рябова З. В.
Keywords: маркетингове управління
закономірності
принципи
соціально-педагогічна система
конкурентоспроможність навчального
Issue Date: 2017
Citation: Рябова З. В. Закономірності та принципи маркетингового управління соціально-педагогічними системами / З. В. Рябова // Післядипломна освіта в Україні. – 2017 - № 1 – с. 46-50.
Abstract: У статті обґрунтовується перелік та надається характеристика закономірностям та принципам маркетингового управління соціально-педагогічними системами. Розкриваються особливості маркетингового управління як технології, що забезпечує конкурентоспроможність навчального закладу в нестабільних умовах сьогодення
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16537
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья_Рябова_3 (1) (1).pdf429,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.