Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12637
Назва: Effectiveness indicators of social media marketing campaign
Автори: Byelikova Y. V.
Теми: social media marketing (SMM)
effectiveness
coverage
indicators of engagement
emotional indicators
Дата публікації: 2015
Видавництво: National Mining University
Бібліографічний опис: Byelikova Y. V. Effectiveness indicators of social media marketing cam-paign / Y. V. Byelikova // Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. - Dnipropetrovsk, SHEI «National Mining University», 2015. – P.13-14.
Короткий огляд (реферат): The paper deals with the effectiveness indicators of social media marketing campaign. It is suggested to organize all metrics in two groups: quantitative and qualitative – that helps to fix both coverage, and engagement - emotional indicators. Quantitative indicators are: the coverage of audience: number of members/followers, taking into account number of views and sample user's analysis. Qualitative indicators are: social actions, resonance, informational perception of brand, engagement indicators.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12637
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
byelikova_majestyofm.pdf141,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.