Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12637
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorByelikova Y. V.-
dc.date.accessioned2016-06-15T06:54:41Z-
dc.date.available2016-06-15T06:54:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationByelikova Y. V. Effectiveness indicators of social media marketing cam-paign / Y. V. Byelikova // Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. - Dnipropetrovsk, SHEI «National Mining University», 2015. – P.13-14.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12637-
dc.description.abstractThe paper deals with the effectiveness indicators of social media marketing campaign. It is suggested to organize all metrics in two groups: quantitative and qualitative – that helps to fix both coverage, and engagement - emotional indicators. Quantitative indicators are: the coverage of audience: number of members/followers, taking into account number of views and sample user's analysis. Qualitative indicators are: social actions, resonance, informational perception of brand, engagement indicators.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherNational Mining Universityen_US
dc.subjectsocial media marketing (SMM)en_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectcoverageen_US
dc.subjectindicators of engagementen_US
dc.subjectemotional indicatorsen_US
dc.titleEffectiveness indicators of social media marketing campaignen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
byelikova_majestyofm.pdf141,22 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.