Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12333
Title: Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Authors: Бєлікова Ю. В.
Keywords: гендер
соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
Issue Date: 2015
Citation: Бєлікова Ю. В. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ (соціального медіа маркетингу) / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №5 (92). - С. 16 - 21.
Abstract: Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mvu_2015_5_5.pdf132,77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.