Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12333
Название: Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ
Авторы: Бєлікова Ю. В.
Ключевые слова: гендер
соціальні мережі
соціальний медіа маркетинг
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Бєлікова Ю. В. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ (соціального медіа маркетингу) / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №5 (92). - С. 16 - 21.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2015_5_5.pdf132,77 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.