Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12333
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:09:57Z-
dc.date.available2016-06-08T07:09:57Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ (соціального медіа маркетингу) / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №5 (92). - С. 16 - 21.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду гендерної специфіки соціальних мереж в Україні як основи для соціального медіа маркетингу. Проаналізовані гендерні відмінності у поведінці та мотивації користувачів соціальних мереж на основі проведених закордонних досліджень. Надано портрет українських користувачів Facebook, Vkontakte, LinkedIn з урахуванням соціально-демографічних особливостей на основі даних для рекламодавців, що дало змогу сформулювати ідеальну цільову аудиторію та ідеальні для просування продукти для кожної із зазначеної соціальних мереж.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectсоціальний медіа маркетингen_US
dc.titleГендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mvu_2015_5_5.pdf132,77 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.