Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12253
Назва: Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках
Автори: Жосан Г. В.
Трухачова К. В.
Зима О. Г.
Теми: маркетингові дослідження
підприємство
зарубіжні ринки
Дата публікації: 2016
Видавництво: УБС НБУ
Бібліографічний опис: Жосан Г. В. Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках / Г. В. Жосан, К. В. Трухачова, О. Г. Зима // Інформаційна та економічна безпека (INFECO-2016): матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 28-30 квітня 2016 року. – К. : УБС НБУ, 2016. – С. 50-53
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що міжнародні маркетингові дослідження є засобами, які допомагають підприємству визначитись із оцінкою поточної ситуації на зовнішньому ринку дають можливість застосовувати ефективні управлінські рішення з опрацюванням комплексу маркетингових заходів на зовнішньому ринку. Такі дослідження складаються з двох великих блоків: дослідження ринків і дослідження потенційних можливостей підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12253
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016 СТАТЬЯ Жосан_Трухачова_Зима.pdf243,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.