Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12253
Title: Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках
Authors: Жосан Г. В.
Трухачова К. В.
Зима О. Г.
Keywords: маркетингові дослідження
підприємство
зарубіжні ринки
Issue Date: 2016
Publisher: УБС НБУ
Citation: Жосан Г. В. Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках / Г. В. Жосан, К. В. Трухачова, О. Г. Зима // Інформаційна та економічна безпека (INFECO-2016): матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 28-30 квітня 2016 року. – К. : УБС НБУ, 2016. – С. 50-53
Abstract: У статті доведено, що міжнародні маркетингові дослідження є засобами, які допомагають підприємству визначитись із оцінкою поточної ситуації на зовнішньому ринку дають можливість застосовувати ефективні управлінські рішення з опрацюванням комплексу маркетингових заходів на зовнішньому ринку. Такі дослідження складаються з двох великих блоків: дослідження ринків і дослідження потенційних можливостей підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12253
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016 СТАТЬЯ Жосан_Трухачова_Зима.pdf243,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.