Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12253
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖосан Г. В.-
dc.contributor.authorТрухачова К. В.-
dc.contributor.authorЗима О. Г.-
dc.date.accessioned2016-06-06T07:53:20Z-
dc.date.available2016-06-06T07:53:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖосан Г. В. Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринках / Г. В. Жосан, К. В. Трухачова, О. Г. Зима // Інформаційна та економічна безпека (INFECO-2016): матеріали ІІІ Міжнар. наук.- практ. конф., м. Харків, 28-30 квітня 2016 року. – К. : УБС НБУ, 2016. – С. 50-53en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12253-
dc.description.abstractУ статті доведено, що міжнародні маркетингові дослідження є засобами, які допомагають підприємству визначитись із оцінкою поточної ситуації на зовнішньому ринку дають можливість застосовувати ефективні управлінські рішення з опрацюванням комплексу маркетингових заходів на зовнішньому ринку. Такі дослідження складаються з двох великих блоків: дослідження ринків і дослідження потенційних можливостей підприємства.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherУБС НБУen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectзарубіжні ринкиen_US
dc.titleМаркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2016 СТАТЬЯ Жосан_Трухачова_Зима.pdf243,76 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.