Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12196
Назва: Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства
Автори: Колодізєв О. М.
Бойко Н. О.
Теми: стратегія управління
споживчий капітал
машинобудівне підприємство
матриця
засоби і умови формування та розвитку відносин зі споживачами
цінність відносин зі споживачами
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Колодізєв О. М. Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства / О. М. Колодізєв, Н. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 12 (174). – C. 168–181.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства, які обираються на основі матриці, утвореної співвідношенням інтегральних показників цінності відносин зі споживачами та найбільш впливових засобів і умов формування та розвитку цих відносин (технології збереження існуючих та залучення нових споживачів; залученість працівників підприємства у процес формування відносин зі споживачами; імідж підприємства), визначених за побудованою кореляційно-регресійною моделлю. Інтегральні показники, що утворюють матрицю, розмежовано на якісні рівні («високий», «середній», «низький»), відповідно до чого виділено п'ять зон, які обумовлюють зміст розроблених стратегій: утримання, посилення, балансування, концентрування, інтенсивного розвитку, агресивна стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12196
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168-180.pdf1,96 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.