Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12196
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.contributor.authorБойко Н. О.-
dc.date.accessioned2016-06-03T07:35:49Z-
dc.date.available2016-06-03T07:35:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства / О. М. Колодізєв, Н. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 12 (174). – C. 168–181.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12196-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства, які обираються на основі матриці, утвореної співвідношенням інтегральних показників цінності відносин зі споживачами та найбільш впливових засобів і умов формування та розвитку цих відносин (технології збереження існуючих та залучення нових споживачів; залученість працівників підприємства у процес формування відносин зі споживачами; імідж підприємства), визначених за побудованою кореляційно-регресійною моделлю. Інтегральні показники, що утворюють матрицю, розмежовано на якісні рівні («високий», «середній», «низький»), відповідно до чого виділено п'ять зон, які обумовлюють зміст розроблених стратегій: утримання, посилення, балансування, концентрування, інтенсивного розвитку, агресивна стратегія.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегія управлінняen_US
dc.subjectспоживчий капіталen_US
dc.subjectмашинобудівне підприємствоen_US
dc.subjectматрицяen_US
dc.subjectзасоби і умови формування та розвитку відносин зі споживачамиen_US
dc.subjectцінність відносин зі споживачамиen_US
dc.titleФормування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
168-180.pdf1,96 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.