Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12196
Название: Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства
Авторы: Колодізєв О. М.
Бойко Н. О.
Ключевые слова: стратегія управління
споживчий капітал
машинобудівне підприємство
матриця
засоби і умови формування та розвитку відносин зі споживачами
цінність відносин зі споживачами
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Колодізєв О. М. Формування стратегій управління споживчим капіталом машинобудівного підприємства / О. М. Колодізєв, Н. О. Бойко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – № 12 (174). – C. 168–181.
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовано стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства, які обираються на основі матриці, утвореної співвідношенням інтегральних показників цінності відносин зі споживачами та найбільш впливових засобів і умов формування та розвитку цих відносин (технології збереження існуючих та залучення нових споживачів; залученість працівників підприємства у процес формування відносин зі споживачами; імідж підприємства), визначених за побудованою кореляційно-регресійною моделлю. Інтегральні показники, що утворюють матрицю, розмежовано на якісні рівні («високий», «середній», «низький»), відповідно до чого виділено п'ять зон, які обумовлюють зміст розроблених стратегій: утримання, посилення, балансування, концентрування, інтенсивного розвитку, агресивна стратегія.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12196
Располагается в коллекциях:Статті (МСіФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
168-180.pdf1,96 MBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.