Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 41-50 из 86.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2021Інтернет-технології стимулювання продажівРожко В. І.
2014Проблемы социальной ответственности субъектов хозяйствования и их рекламной деятельностиОрлов П. А.; Orlov P. A.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговое ценообразование" для иностранных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь О. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.; Гронь А. В.
2015Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "Маркетинговые коммуникации" для иностран¬ных студентов направления подготовки 6.030507 "Маркетинг" дневной формы обученияПрохорова Т. П.; Гронь А. В.; Prokhorova T. P.; Gron O. V.
2017Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУс М. І.; Селезньова К. В.; Ус М. И.; Селезнева К. В.; Us M. I.; Selezneva K. V.
2021Стандартизація і сертифікація товарів та послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2021Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2019Маркетинг промислового підприємства: методичні рекомендації до практичних завдань і самостійної роботи студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Тер-Карапетянц Ю. М.; Гронь А. В.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Gron O. V.; Ter-Karapetyants Y. M.