Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 18.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2022
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі
Бондаренко К.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
2022
Економіка та менеджмент бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського) рівня
Кривобок К. В.
;
Канова А. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівня
Бойко Н. О.
2022
Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»
Веретенникова А. Б.
;
Каф’ян В. А.
2022
Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Небилиця О. А.
2022
Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи
Золотухіна А. О.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
Просмотр
Автор
6
Небилиця О. А.
2
Родіонов С. О.
2
Ус М. І.
1
Бойко Н. О.
1
Бондаренко К.
1
Веретенникова А. Б.
1
Золотухіна А. О.
1
Канова А. О.
1
Каф’ян В. А.
1
Кривобок К. В.
.
дальше >
Тема
4
комплекс маркетингу
3
конкуренти
3
конкурентоспроможність
3
контактні аудиторії
3
маркетингова товарна політика
3
маркетингове середовище
3
маркетингові комунікації
3
поведінка споживачів
3
посередники
3
послуга
.
< предыдущая
дальше >
Has File(s)
18
true