Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28653
Название: Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи
Авторы: Золотухіна А. О.
Ключевые слова: маркетингова діяльність
маркетинг
криза
маркетингової діяльності підприємства
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Золотухіна А. О. Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи / А. О. Золотухіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : мате-ріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 284-289.
Краткий осмотр (реферат): У статті досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи спричиненою COVID-19 та воєнним станом в Україні. Розглянуто сутність поняття зарубіжних та вітчизняних вчених. Запропоноване авторське трактування поняття «маркетингова діяльність підприємства». Продемонстровано статистику динаміки повернення українських підприємств до свого функціонування за період березень-травень 2022р. За підсумками проведених досліджень запропоновано рекомендацію щодо напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємствам, які функціонують в умовах кризи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28653
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Теза_Золотухіна Ангеліна (2).pdf393,34 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.