Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28653
Title: Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи
Authors: Золотухіна А. О.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинг
криза
маркетингової діяльності підприємства
Issue Date: 2022
Citation: Золотухіна А. О. Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи / А. О. Золотухіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : мате-ріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 284-289.
Abstract: У статті досліджено особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах кризи спричиненою COVID-19 та воєнним станом в Україні. Розглянуто сутність поняття зарубіжних та вітчизняних вчених. Запропоноване авторське трактування поняття «маркетингова діяльність підприємства». Продемонстровано статистику динаміки повернення українських підприємств до свого функціонування за період березень-травень 2022р. За підсумками проведених досліджень запропоновано рекомендацію щодо напрямку розвитку маркетингової діяльності підприємствам, які функціонують в умовах кризи.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28653
Appears in Collections:Статті студентів (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Теза_Золотухіна Ангеліна (2).pdf393,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.