Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 41.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015The key stages of the process of establishing partnership relationsLysytsya N. M.; Us M. I.; Лисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.
2016Принципы построения социального партнёрстваЛисица Н. М.; Лисиця Н. М.; Lysytsya N. M.; Ус М. И.; Ус М. І.; Us І. M.
2016Переваги та можливості соціального партнерстваЛисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.; Lysytsya N. M.; Us M. I.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2023Сучасний маркетинг у цифровому просторіЛисиця Н. М.; Холодний Г. О.; Ус М. І.; Скориніна-Погрібна О. В.; Бєлікова Ю. В.
2023Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 07 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.; Ус М. І.
2024Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.