Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32195
Название: Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: маркетингові комунікації
комунікаційний процес
комплекс просування
реклама
діджитал комунікації
інтернет-ресурси
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня: [Електронне видання] / уклад. М. І. Ус. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 10 с. (укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32195
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АСП_075_РП_Сучасний інструментарій маркетингових комунікацій_Ус.pdf521,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.