Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Кафедра менеджменту та бізнесу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-9 из 9.
назад
1
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Маркетинговий підхід до управління в підприємництві
Перерва І. М.
;
Кінас І. О.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стану
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2023
Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси
Небилиця О. А.
2023
Інформаційна складова в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства
Козлова І. М.
;
Савіна Ю. Є.
2024
Інноваційні технології в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Холодний Г. О.
Просмотр
Автор
6
Небилиця О. А.
1
Козлова І. М.
1
Кінас І. О.
1
Перерва І. М.
1
Савіна Ю. Є.
1
Холодний Г. О.
Тема
4
задоволення
4
збут
4
комунікація
4
просування
4
споживач
4
товар
4
ціна
2
бізнес
2
воєнний стан
2
інформаційні системи
.
дальше >
по дате выпуска
5
2022
2
2023
1
2021
1
2024