Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Название: Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси
Авторы: Небилиця О. А.
Ключевые слова: маркетинг
управління
інструменти
сервіси
реклама
SMM
SEO
воєнний стан
бізнес
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Небилиця О. А. Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 562-565.
Краткий осмотр (реферат): У роботі відзначено зміни digital-маркетингу у воєнний стан. Підкреслено, що застосування ефективних інструментів надає можливість бізнесу коригувати стратегію роботи, щоб успішно працювати в нових умовах. Водночас зауважено, що негативний вплив кризи призвів й до позитивних змін, які проявляються, що найменш, у зниженні конкуренції. Тому у дослідженні узагальнено та виділено основних напрямки, які доцільно зараз розвивати для формування та розвитку бізнесу. Це реклама, SMM та SEO. Для кожного напряму було узагальнено головні найдієвіші сервіси, які допоможуть бізнесу витримати реалії сьогодення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2Небилиця О.А._тези.pdf497,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.