Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorНебилиця О. А.-
dc.date.accessioned2024-02-19T17:31:37Z-
dc.date.available2024-02-19T17:31:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНебилиця О. А. Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 562-565.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578-
dc.description.abstractУ роботі відзначено зміни digital-маркетингу у воєнний стан. Підкреслено, що застосування ефективних інструментів надає можливість бізнесу коригувати стратегію роботи, щоб успішно працювати в нових умовах. Водночас зауважено, що негативний вплив кризи призвів й до позитивних змін, які проявляються, що найменш, у зниженні конкуренції. Тому у дослідженні узагальнено та виділено основних напрямки, які доцільно зараз розвивати для формування та розвитку бізнесу. Це реклама, SMM та SEO. Для кожного напряму було узагальнено головні найдієвіші сервіси, які допоможуть бізнесу витримати реалії сьогодення.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectінструментиru_RU
dc.subjectсервісиru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectSEOru_RU
dc.subjectвоєнний станru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.titleІнструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2Небилиця О.А._тези.pdf497,49 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.