Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Title: Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси
Authors: Небилиця О. А.
Keywords: маркетинг
управління
інструменти
сервіси
реклама
SMM
SEO
воєнний стан
бізнес
Issue Date: 2023
Citation: Небилиця О. А. Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 562-565.
Abstract: У роботі відзначено зміни digital-маркетингу у воєнний стан. Підкреслено, що застосування ефективних інструментів надає можливість бізнесу коригувати стратегію роботи, щоб успішно працювати в нових умовах. Водночас зауважено, що негативний вплив кризи призвів й до позитивних змін, які проявляються, що найменш, у зниженні конкуренції. Тому у дослідженні узагальнено та виділено основних напрямки, які доцільно зараз розвивати для формування та розвитку бізнесу. Це реклама, SMM та SEO. Для кожного напряму було узагальнено головні найдієвіші сервіси, які допоможуть бізнесу витримати реалії сьогодення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Appears in Collections:Статті (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2Небилиця О.А._тези.pdf497,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.