Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Назва: Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси
Автори: Небилиця О. А.
Теми: маркетинг
управління
інструменти
сервіси
реклама
SMM
SEO
воєнний стан
бізнес
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Небилиця О. А. Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервіси / О. А. Небилиця // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 562-565.
Короткий огляд (реферат): У роботі відзначено зміни digital-маркетингу у воєнний стан. Підкреслено, що застосування ефективних інструментів надає можливість бізнесу коригувати стратегію роботи, щоб успішно працювати в нових умовах. Водночас зауважено, що негативний вплив кризи призвів й до позитивних змін, які проявляються, що найменш, у зниженні конкуренції. Тому у дослідженні узагальнено та виділено основних напрямки, які доцільно зараз розвивати для формування та розвитку бізнесу. Це реклама, SMM та SEO. Для кожного напряму було узагальнено головні найдієвіші сервіси, які допоможуть бізнесу витримати реалії сьогодення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31578
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2Небилиця О.А._тези.pdf497,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.