Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7180
Title: Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесу
Other Titles: ВЫБОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОЙ ФОРМЫ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ КАК ЭЛЕМЕНТА ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ И ИНТЕГРИРОВАННЫХ СТРУКТУР БИЗНЕСА
CHOOSING THE COMPETITIVE FORMS OF MARKETING MANAGEMENT AS A PART OF ENTERPRISES AND INTEGRATED BUSINESS STRUCTURES STRATEGIC MANAGEMENT ORGANIZATION
Authors: Пилипенко А. А.
Березовський К. М.
Березовский К. М.
Pylypenko A. A.
Berezovsky K. M.
Keywords: форма маркетингового управління
стратегічний менеджмент
практики життєвого циклу
конкурентоспроможність
форма маркетингового управления
стратегический менеджмент
практики жизненного цикла
конкурентоспособность
form of marketing management
strategic management
life cycle practices
competitiveness
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Пилипенко А. А. Березовський К. М. Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесу / А.А. Пилипенко К.М. Березовський // Економіка розвитку. - 2014. - №2. - С. 82 - 90
Abstract: Наведено теоретичне обґрунтування й розробку організаційно-структурного забезпечення маркетингового управління промисловим підприємством, яке функціонує в умовах глобалізації. Розглянуто зміст поняття та складові форми маркетингового управління. Проведено типологізацію форм маркетингового управління, вибір яких узгоджено з комплексом стратегій маркетинг-міксу підприємства та відбором практик життєвого циклу. Обґрунтовано особливості застосування практик життєвого циклу підприємства за окремими формами маркетингового управління. Визначено відмінності в реалізації функції маркетингового управління за різними його формами. Встановлено особливості реалізації та розроблено рекомендовані варіанти стратегічних дій щодо зміни форми маркетингового управління.
Представлены теоретическое обоснование и разработка организационно-структурного обеспечения маркетингового управления промышленным предприятием, функционирующим в условиях глобализации. Рассмотрены содержание понятия и составляющие формы маркетингового управления. Проведена типологизация форм маркетингового управления, выбор которых согласован с комплексом стратегий маркетинг-микса предприятия и отбором практик его жизненного цикла. Обоснованы особенности применения практик жизненного цикла предприятия для предложенных форм маркетингового управления. Определены отличия в реализации функции маркетингового управления для разных его форм. Установлены особенно- сти реализации и разработаны рекомендованные варианты стратегических действий по изменению формы маркетингового управления.
The theoretical rationale is provided for the development of organizational and structural support for marketing management of an industrial enterprise that functions in a globalized economic environment. The essence and components of the concept of marketing management are considered. The typology of forms of marketing management was conducted, which was agreed with a set of marketing mix strategies of an enterprise and the selection of lifecycle practices. Peculiar enterprise lifecycle practices were substantiated for several forms of marketing management. The differences between marketing management functions implementation were determined for different management forms. The specifics of implementation were identified and options were recommended for strategic action as to marketing management change.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7180
Appears in Collections:Статті (ОБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пилипенко.pdf545,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.