Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7180
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.contributor.authorБерезовський К. М.-
dc.contributor.authorБерезовский К. М.-
dc.contributor.authorPylypenko A. A.-
dc.contributor.authorBerezovsky K. M.-
dc.date.accessioned2014-07-28T11:52:53Z-
dc.date.available2014-07-28T11:52:53Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПилипенко А. А. Березовський К. М. Вибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесу / А.А. Пилипенко К.М. Березовський // Економіка розвитку. - 2014. - №2. - С. 82 - 90en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7180-
dc.description.abstractНаведено теоретичне обґрунтування й розробку організаційно-структурного забезпечення маркетингового управління промисловим підприємством, яке функціонує в умовах глобалізації. Розглянуто зміст поняття та складові форми маркетингового управління. Проведено типологізацію форм маркетингового управління, вибір яких узгоджено з комплексом стратегій маркетинг-міксу підприємства та відбором практик життєвого циклу. Обґрунтовано особливості застосування практик життєвого циклу підприємства за окремими формами маркетингового управління. Визначено відмінності в реалізації функції маркетингового управління за різними його формами. Встановлено особливості реалізації та розроблено рекомендовані варіанти стратегічних дій щодо зміни форми маркетингового управління.en_US
dc.description.abstractПредставлены теоретическое обоснование и разработка организационно-структурного обеспечения маркетингового управления промышленным предприятием, функционирующим в условиях глобализации. Рассмотрены содержание понятия и составляющие формы маркетингового управления. Проведена типологизация форм маркетингового управления, выбор которых согласован с комплексом стратегий маркетинг-микса предприятия и отбором практик его жизненного цикла. Обоснованы особенности применения практик жизненного цикла предприятия для предложенных форм маркетингового управления. Определены отличия в реализации функции маркетингового управления для разных его форм. Установлены особенно- сти реализации и разработаны рекомендованные варианты стратегических действий по изменению формы маркетингового управления.en_US
dc.description.abstractThe theoretical rationale is provided for the development of organizational and structural support for marketing management of an industrial enterprise that functions in a globalized economic environment. The essence and components of the concept of marketing management are considered. The typology of forms of marketing management was conducted, which was agreed with a set of marketing mix strategies of an enterprise and the selection of lifecycle practices. Peculiar enterprise lifecycle practices were substantiated for several forms of marketing management. The differences between marketing management functions implementation were determined for different management forms. The specifics of implementation were identified and options were recommended for strategic action as to marketing management change.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectформа маркетингового управлінняen_US
dc.subjectстратегічний менеджментen_US
dc.subjectпрактики життєвого циклуen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectформа маркетингового управленияen_US
dc.subjectстратегический менеджментen_US
dc.subjectпрактики жизненного циклаen_US
dc.subjectконкурентоспособностьen_US
dc.subjectform of marketing managementen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectlife cycle practicesen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleВибір конкурентоспроможної форми маркетингового управління як складової організації стратегічного менеджменту підприємства та інтегрованих структур бізнесуen_US
dc.title.alternativeВЫБОР КОНКУРЕНТОСПОСОБНОЙ ФОРМЫ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛЕНИЯ КАК ЭЛЕМЕНТА ОРГАНИЗАЦИИ СТРАТЕГИЧЕСКОГО МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ И ИНТЕГРИРОВАННЫХ СТРУКТУР БИЗНЕСАen_US
dc.title.alternativeCHOOSING THE COMPETITIVE FORMS OF MARKETING MANAGEMENT AS A PART OF ENTERPRISES AND INTEGRATED BUSINESS STRUCTURES STRATEGIC MANAGEMENT ORGANIZATIONen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.81:005.346en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипенко.pdf545,84 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.