Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6521
Назва: Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів
Інші назви: МОДЕЛИРОВНИЕ ПРОЦЕССА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНІЙ КУЛЬТУРНО-МАССОВЫХ МЕРОПРИЯТИЙ
MODELING ADVERTISING CAMPAIGNS CULTURAL EVENTS
Автори: Тарасов О. В.
Бакіров М. А.
Тарасов А. В.
Бакиров Н. А.
Tarasov O. V.
Bakirov N. A.
Теми: Інтернет
економіко-математична модель
метод найменших квадратів
моделювання
реклама
интернет
экономико-математическая модель
метод наименьших квадратов
моделирование
реклама
internet
economic-mathematical model
the method of least squares
modeling
advertising
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Тарасов О. В., Бакіров М. А. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. – 2012. – № 4(102). – С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також робиться висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропонована математична модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.
В статье рассматриваются вопросы насыщенности современного IT-рынка продуктами, обладающими возможностью решать задачи планирования рекламных кампаний, и делается вывод о необходимости разработки оригинальной математической модели, учитывающей специфику проведения рекламы культурно-массовых мероприятий. Предложена математическая модель, позволяющая оценить распределение средств между различными видами рекламы и тенденцию в изменении их важности.
The article deals with the saturation of the modern IT-market products, having the ability to solve the problem of planning marketing campaigns, and concluded the need for the development of original mathematical model taking into account the specifics of advertising cultural events. A mathematical model to assess the distribution of funds between different types of advertising and the trend in the change of their importance
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521
Розташовується у зібраннях:Статті (ІС)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.