Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6521
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТарасов О. В.-
dc.contributor.authorБакіров М. А.-
dc.contributor.authorТарасов А. В.-
dc.contributor.authorБакиров Н. А.-
dc.contributor.authorTarasov O. V.-
dc.contributor.authorBakirov N. A.-
dc.date.accessioned2014-04-24T11:40:45Z-
dc.date.available2014-04-24T11:40:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТарасов О. В., Бакіров М. А. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. – 2012. – № 4(102). – С. 68-71.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також робиться висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропонована математична модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются вопросы насыщенности современного IT-рынка продуктами, обладающими возможностью решать задачи планирования рекламных кампаний, и делается вывод о необходимости разработки оригинальной математической модели, учитывающей специфику проведения рекламы культурно-массовых мероприятий. Предложена математическая модель, позволяющая оценить распределение средств между различными видами рекламы и тенденцию в изменении их важности.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the saturation of the modern IT-market products, having the ability to solve the problem of planning marketing campaigns, and concluded the need for the development of original mathematical model taking into account the specifics of advertising cultural events. A mathematical model to assess the distribution of funds between different types of advertising and the trend in the change of their importanceen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectекономіко-математична модельen_US
dc.subjectметод найменших квадратівen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectинтернетen_US
dc.subjectэкономико-математическая модельen_US
dc.subjectметод наименьших квадратовen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjecteconomic-mathematical modelen_US
dc.subjectthe method of least squaresen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.titleМоделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходівen_US
dc.title.alternativeМОДЕЛИРОВНИЕ ПРОЦЕССА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНІЙ КУЛЬТУРНО-МАССОВЫХ МЕРОПРИЯТИЙen_US
dc.title.alternativeMODELING ADVERTISING CAMPAIGNS CULTURAL EVENTSen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc51-78 : 659en_US
Располагается в коллекциях:Статті (ІС)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.