Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6521
Title: Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів
Other Titles: МОДЕЛИРОВНИЕ ПРОЦЕССА ПРОВЕДЕННЯ РЕКЛАМНЫХ КАМПАНІЙ КУЛЬТУРНО-МАССОВЫХ МЕРОПРИЯТИЙ
MODELING ADVERTISING CAMPAIGNS CULTURAL EVENTS
Authors: Тарасов О. В.
Бакіров М. А.
Тарасов А. В.
Бакиров Н. А.
Tarasov O. V.
Bakirov N. A.
Keywords: Інтернет
економіко-математична модель
метод найменших квадратів
моделювання
реклама
интернет
экономико-математическая модель
метод наименьших квадратов
моделирование
реклама
internet
economic-mathematical model
the method of least squares
modeling
advertising
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Тарасов О. В., Бакіров М. А. Моделювання процесу проведення рекламних кампаній культурно-масових заходів / О. В. Тарасов, М. А. Бакіров // Системи обробки інформації. – 2012. – № 4(102). – С. 68-71.
Abstract: У статті розглянуті питання насиченості сучасного IT-ринку продуктами, що дозволяють вирішувати завдання планування рекламних кампаній, а також робиться висновок щодо необхідності створення оригінальної математичної моделі, яка б враховувала специфіку проведення реклами культурно-масових заходів. Запропонована математична модель, яка дозволяє оцінити розподіл коштів між різноманітними видами реклами та тенденцію у зміні їх важливості.
В статье рассматриваются вопросы насыщенности современного IT-рынка продуктами, обладающими возможностью решать задачи планирования рекламных кампаний, и делается вывод о необходимости разработки оригинальной математической модели, учитывающей специфику проведения рекламы культурно-массовых мероприятий. Предложена математическая модель, позволяющая оценить распределение средств между различными видами рекламы и тенденцию в изменении их важности.
The article deals with the saturation of the modern IT-market products, having the ability to solve the problem of planning marketing campaigns, and concluded the need for the development of original mathematical model taking into account the specifics of advertising cultural events. A mathematical model to assess the distribution of funds between different types of advertising and the trend in the change of their importance
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6521
Appears in Collections:Статті (ІС)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.