Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5356
Назва: Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства
Інші назви: Управление маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятия
Managing market research company foreign markets
Автори: Зубченко Є. А.
Зубченко Е. А.
Zubchenko E. A.
Теми: Міжнародний маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингова інформація
зовнішньоекономічна діяльність
конкурентоспроможність
управління
аналіз
обробка
Международный маркетинг
маркетинговые исследования
маркетинговая информация
внешнеэкономическая деятельность
конкурентоспособность
управление
анализ
обработка
International marketing
marketing research
marketing information
foreign trade
competitiveness
management
analysis
processing
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Зубченко Є.А. Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / Є.А. Зубченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи до управління та оцінки маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства.
Предмет исследования – теоретические и методические подходы к управлению и оценке маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятия.
Subject of research – theoretical and methodological approaches to the management and evaluation of marketing research foreign markets businesses.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.