Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5356
Title: Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства
Other Titles: Управление маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятия
Managing market research company foreign markets
Authors: Зубченко Є. А.
Зубченко Е. А.
Zubchenko E. A.
Keywords: Міжнародний маркетинг
маркетингові дослідження
маркетингова інформація
зовнішньоекономічна діяльність
конкурентоспроможність
управління
аналіз
обробка
Международный маркетинг
маркетинговые исследования
маркетинговая информация
внешнеэкономическая деятельность
конкурентоспособность
управление
анализ
обработка
International marketing
marketing research
marketing information
foreign trade
competitiveness
management
analysis
processing
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Зубченко Є.А. Управління маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03060104 «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» / Є.А. Зубченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Abstract: Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи до управління та оцінки маркетинговими дослідженнями зовнішніх ринків підприємства.
Предмет исследования – теоретические и методические подходы к управлению и оценке маркетинговыми исследованиями внешних рынков предприятия.
Subject of research – theoretical and methodological approaches to the management and evaluation of marketing research foreign markets businesses.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5356
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.